Skip to content

2008-11-08 layout till nya stilok.se

november 8, 2008
webbdesign

webbdesign

www.stilok.se ska få sig en ansiktslyftning och lite nytt innehåll. Detta är vad jag lyckades åstadkomma igår. Målet är att den ska vara klar i vår någon gång men fortsätter det att rulla på som nu så blir jag nog klar betydligt tidigare än så.  Kul att äntligen vara på gång igen. Något som jag lärt mig sedan jag var mammaledig med min son är att man får mindre tid över än vad man tror så nu när jag är mammaledig med min lilla dotter så tar jag det betydligt lugnare, inga webbprogrammeringskurser när man har en kolikbebis till exempel…

No comments yet

Kommentera

