Skip to content

2008-11-18 AAARRRGGGHHH

november 19, 2008
tags: ,

Usch nu är det en sån där dag igen där jag har för många saker som jag vill göra och det slutar med att jag inte gör någonting alls. Nu när tösen sover så borde jag ta tag i min hemsida men jag har också 2 fotoprojekt och ett par illustrationer som jag vill göra, för att inte tala om alla julbestyr som börjar rada upp sig. Alla är i sig lika roliga och det är nog det som är problemet, jag kan inte välja, vill göra allt på en gång…

No comments yet

Kommentera

