Skip to content

2008-12-21 Dagens bild – julgranen

december 21, 2008
julgranen version 2008

julgranen version 2008

Så där nu är den på plats, årets julgran. Vår son blev stormförtjust. ”Jag ääälskar våran julgran” var kommentaren. Jag kommer ihåg hur magiskt det var när jag var barn och julpyntet åkte fram. Jag minns hur jag satt under granen på den stickiga julgransmattan och fantiserade ihop min egen lilla minivärld. Undrar vilka julsaker som Viktor kommer att komma ihåg när han blir vuxen, jag misstänker att det blir den vita julälgen som vi har under granen…

No comments yet

Kommentera

