Skip to content

2008-12-29 dagens bild – vattendroppar

december 29, 2008

vattendroppar

vattendroppar

Lilltösen sover i vagnen på altanen, och storebror och pappa är på kalas hos kusinen så jag passar på att gå ut i trädgården med macro-objectivet.  Lite rimfrost hade suttit fint men tyvärr så lyser den med sin frånvaro. Lite fina vattendroppar hittade jag i alla fall.

Det här mulna blöta vädret stämmer väl överens med min sinnesstämning idag. Jag känner mig helt slut. För tredje natten i rad lyckas jag inte få en blund förrän efter kl 5 på morgonen. Bröstpump, matning, vyssa storebror som sover oroligt… AAARRRGGHHH vad jag vill sova! Ser så fram emot att få sluta med pumpningen. Om det inte vore för att det skulle bli väldigt dyrt så skulle jag backa över den där pumpen med bilen när det är klart – så less är jag på den. Jag tröstar mig med att jag om en vecka ska börja med smakportioner och att bröstmjölksdagarna snart är räknade.

ett kollage med bilder från idag

ett kollage med bilder från idag

Det är inte förrän nu jag har börjat att fota i raw-format och har börjat efterbehandla i adobes camera raw, so far me like😉 men det är lite ovant…

No comments yet

Kommentera

