Skip to content

Dagens bild – Mammas hjälpreda

januari 11, 2009
Vem behöver en diskmaskin när man har en egen "diskare"

Vem behöver en diskmaskin när man har en egen "diskare"

Så här ser det ut rätt ofta i vårt kök just nu. Vår son älskar att diska. Ok det ser ut som kriget i köket efteråt och det är blött precis överallt, inklusive han själv men vad gör väl det, han har ju så himla roligt.

Undrar om han kommer att vara lika förtjust i att hjälpa mamma att diska när han är 15? Förmodligen inte… 😉

4 kommentarer leave one →
  1. johannalundberg permalink
    januari 12, 2009 2:27 e m

    Men det som är så lustigt är att jag har alltid haft en sån oromantisk bild av landet, men helt plötsligt slår den till.
    Och det är väl tur att staden jag har i åtanke ligger lagom när Stockholm, så jag slipper få lappsjuka =) och sen är det väl kanske sju år eller så kvar tills jag är redo att flytta på mig, så jag har ju tid att ändra på mig.
    Du får se till att bygga en liten backe på tomten eller så, för att klara av hemlängtan till norrland!

    Otroligt söt bild förresten.
    Och jag ska försöka lösa det där med payson idag.

    • stilok permalink*
      januari 12, 2009 10:58 e m

      Japp en backe och en massa skooooog😉

      Det stör mig som bara den att jag inte tog bilden lite mer från vänster så att inte hans vänsterben växte ihop med stolsryggen men man lär sig väl med tiden antar jag *suck*

  2. januari 13, 2009 9:11 f m

    Vilken himla söt liten diskare!

    //Charlotte

  3. januari 17, 2009 9:03 e m

    Åhh så söt!

    Jag kikar in här från fotokursen föresten!

    Trevlig helg!
    Hälsningar Carina

Kommentera

