Skip to content

Dagens bild – frostig

januari 16, 2009
brr kallt

brr kallt

Sitter just nu och redigerar dagens bildskörd. Jag var in till Malmö för att ”träna” mig i att ta gatufotobilder. Som jag sagt tidigare så tycker jag det är lite jobbigt att fota människor så jag behöver verkligen träna, för det är ju sådana bilder jag vill ta. Det gick riktigt bra för detta är nästan den enda som inte innehåller människor. Även om det inte framgår av denna bild så var det riktigt soligt och fint så det var en toppendag att träna motljusbilder på.  Återkommer med mer bilder senare.

No comments yet

Kommentera

