Skip to content

Dagens bild – tre

januari 17, 2009
tre

tre

Här kommer ytterligare en bild från gårdagens fototur. Tre stolpar, tre människor. Jag gillar bokehn kring skylten ibakgrunden

3 kommentarer leave one →
  1. januari 17, 2009 9:06 e m

    Hi hi…vi är nog lite insnöade, bokeh hitådit!

    Min man fattar oftast ingenting när jag pratar om bokeh, texturer eller liknande, han tycker bilderna är bra som dom är medans vi (såna som du och jag och massa andra) fattar grejen och går igång på såna där små detaljer! 😀

    • stilok permalink*
      januari 17, 2009 9:20 e m

      Hi hi japp jag vet vad du menar med insnöad :d Min sambo får något lätt frånvarande i blicken när jag börjar prata om detaljer. För honom är det mer ”den var väl fin” alt. ”den där gillar inte jag” som gäller.

  2. januari 18, 2009 1:03 e m

    Härliga foton. Vilka snygga illustratioenr du gör. Har länge funderat på att testa men inte blivit färdig till det. Gör du dem i Illustrater? Har du något bra tips på hur man kommer igång mottages det tacksamt.

    ***Lotta***

Kommentera

