Skip to content

Dagens bild – tjejsnack

januari 19, 2009
tjejsnack

tjejsnack

Aaarrgh jag vad jag kände att jag saknar lördagförmidagarna med tjejerna hemma i Gävle när jag såg dessa två på fiket i fredags…

One Comment leave one →
  1. januari 19, 2009 12:53 e m

    Härliga bilder. Längtar onekligen efter en god kopp kaffe när jag ser dem. Har du gjort den snygga penseln själv.

    Tack för alla dina tips. Även jag har CS3 sviten så det blir den jag kommer att jobba med. Hoppas att jag kan hitta lite tid för att börja nosa på detta. Jag är mycket tacksam för dins tips och tar gärna emot exempel på bra på tutorials. Ska börja med penslaran. Jag använder det mycket i min scrap och bildhantering men har ännu inte gjort egna.

    jag återkommer säkert igenmed fler frågor.

    Återigen TACK, TACK🙂

    ***Lotta***

Kommentera

