Skip to content

A fleeting moment

januari 20, 2009
Frozen moment

Frozen moment

It’s a moment that I’m after, a fleeting moment, but not a frozen moment. – Andrew Wyeth

Hu timmen är sen men det lär dröja innan jag får krypa i säng. Viktor har ”febersovit” sig igenom eftermiddagen/kvällen och nu börjar han piggna till, inte sugen att sova m.a.o. Nu sitter vi i varsin ände av soffan, han tittar på Bamse och jag leker med Photoshop.

Bilden tog jag i höstas på lite blommor som jag passerade på stan för att jag skulle kolla upp vad det var för något. Det visade sig vara Stjärnflocka och det kan nog hända att det dyker upp sådana i min rabatt senare.  Hittade fina texturer på Flickr som jag kan rekommendera. Det är en tjej som heter Asja som är så fin och delar med sig av sina grejor. Här kommer länken: http://www.flickr.com/photos/asjaboros/

2 kommentarer leave one →
  1. januari 22, 2009 8:42 e m

    Bilden är sååå snygg!
    Tack för länken till Asja, jag är nämligen på jakt efter textures!🙂

  2. januari 23, 2009 12:18 f m

    Supersnygg bild. Jag gillar verkligen texturer och det var länge sedan jag lekte med det. Kul med lite nya.

    Håller med dig om att blommorn är fantastiska. Såg sådana på Legoland i somras och vi inhandlade två olika sorter som nu (visserligen är de vissna just nu) pryder rabatten här hemma. Det finns massor av olika sorter. Vi har en vit och en rosalila, så det är bara att hålla till godo.

    Hoppas att ni kryar på er snart och får sova lite mer normala tider.

    ***Lotta***

Kommentera

