Skip to content

Dagens bild – tåg

januari 31, 2009
Namntavlor - tåg

Namntavlor - tåg

Viktor älskar tåg och har gjort det sedan han var riktigt liten. Skissen till en namntavla i form av ett tåg har legat i skissblocket sedan i somras då Viktor fick åka ånglok.  Han var så eld och lågor när han kom hem därifrån så motivet var givet, sedan blev den tyvärr liggande. I kväll tog jag äntligen tag i den och när jag ändå var igång så gjorde jag en till Nora med… Så här kommer tåget tuffandes över Brösarps backar😉

5 kommentarer leave one →
  1. Charlotte permalink
    februari 1, 2009 12:43 e m

    Hej!
    Jag är nog en av de få icke skåningar som åkt skidor i Brösarps backar. De du! //Charlotte

    • stilok permalink*
      februari 1, 2009 1:53 e m

      Det var inte dåligt det! Det finns nog inte så värst många skåningar som gjort det heller😉

  2. februari 2, 2009 8:17 e m

    Kan bara stoltsera med att ha gått upp och ner över backarn, visserligen många gånger men tänk ett tåg. Kanske ångloket skulle ändra riktning…

    Fantastiskt härliga tavlor. Jag gillar dem skarpt.

  3. februari 3, 2009 12:39 e m

    Tack snälla gulliga du! Inte behöver du ha dåligt samvete. Jag vet allt om att ha fullt upp och inte hinna med som man tänkt sig. Jag har lärt mig att bara hänga med men bromsa det som går att bromsa så fokus ligger på familjen och försöka må bra utan dåligt samvete. Det funkar si så där, men är i allafall en början. Jag är så tacksam för all hjälp och hoppas att jag ska hitta tid att testa.

    Jag har inte heller vågat mig till främligen ännu. Får se om jag klarar av det. Det känns så ”pretantiöst” att knalla fram till någon och säga att ”jag fascineras av ditt ansikte, får jag ta en bild av dig” eller något liknande. Får se om modet någonsin infinner sig🙂

    Återigen; Jag gillar tågtavlorna jättemycket!

    Kram lotta

Trackbacks

  1. Tuttuuuuut - nu finns Tuffis hos Vimsadekor « Stilok’s bildblogg

Kommentera

