Skip to content

Dagens bild – Skivhandlaren (polaroid)

februari 14, 2009

Vi har haft rena sjukstugan här hemma med dunderförkylningar och magsjuka (i 2! omgångar *brr*) så det har inte funnits tid alls till något kreativt. Igår blev det i alla fall en liten tur in till Malmö och ett besök på stadsbibliotekets designavdelning. Kan rekommenderas till alla som har vägarna förbi…

Jag har varit insnöad på vänddia effekten ett tag sedan jag upptäckt actionscriptet urban acid. Nu har jag hittat något som visat sig vara minst lika beroendeframkallande, nämligen polaroidbilder. Jag har ingen polaroidkamera (tyvärr) men jag har laddat hem ett litet program som skapar polaroider av dina bilder. Programmet hittade jag via ett tips från maybe*mej och finns att ladda ner från www.poladroid.net

LP Möller i Malmö

LP Möller i Malmö

Jag har helt missat att det är alla hjärtans dag i dag! Vi ska döpa vår dotter i morgon och hela dagen har vi farit runt och fixat allt som vi borde gjort för typ 2 veckor sedan så det var inte förrän nu jag kom på det. Något alla hjärtansdags-kort till nära och kära blev det inte i år men jag lägger ut en liten hälsning till er alla här i stället. Kram på er!

I heart you

I heart you

No comments yet

Kommentera

