Skip to content

Jag har inget pokerfejs

februari 17, 2009

I eftermiddags kom ett halvkvävt ”maaamma hjääääälp” inne från toaletten, jag rusar dit och möts av två armar och två ben som sprattlande sticker upp ur toaletten och en frustrerad och rätt förvånad 2-åring. Han hade tänkt sig att han skulle smygträna lite på att gå på toaletten och duktigt fällt upp locket och klättrat upp och satt sig. Då tippade han baklänges och det var med nöd och näppe han lyckades hålla rumpan ovan vattenytan.

Stackarn. Men det såg så komiskt ut. Jag försökte tappert att inte skratta och framför allt inte visa honom att jag tyckte att hela situationen var rätt rolig. Men till slut så bubblade skrattet ändå ut, varpå jag fick ett småsurt ”det är inge roligt mamma”

hmm jag hoppas att jag inte förstört potträningen nu…

2 kommentarer leave one →
  1. mars 3, 2009 12:40 f m

    HaHaHa… gud så tokigt det kan bli… Hoppas att potträningen går bra trots detta missöde. =)
    Jättefin sida du har.. din andra sida är jättefin med. den du har gjort själv. Duktig du är. I vilket program gör du sidan i. Eller knackar du bara koder? Kul att kolla in här var det iallafall.

    • stilok permalink*
      mars 3, 2009 11:39 f m

      Just nu är han rätt inne på att det är bekvämt med blöja😉 Men det går lite i vågor, jag hoppas på att idolen; kusin Walter kan ge honom lite draghjälp. När det gäller webbdesign så knackar jag bara koder i wordpad. Det vore kul att lära sig lite php med men det får bli ett projekt längre fram när lilltösen blivit äldre och nattsömnen bättre. Kul att du gillar den. //Stina

Kommentera

