Skip to content

Emma

mars 22, 2009
tags: , ,
Emma

Emma

Jag har haft så himla roligt idag.  Träffade Emma nere i Malmö tillsammans med hennes kompis Jan och de var så hygglig och ställde upp framför kameran så jag fick testköra mitt nya objektiv. Riktigt kallt och ruggigt var det med snålblåst och regn i luften, men vad annat var att vänta. Av någon anledning så är det ALLTID kallt när hon och jag ska ut och fota. (Med en tur till Kullaberg i höstrusk i färskt minne…*brr*) Kylan vägdes dock upp något av en varm och go fika på Sorl på Davids Hall.

p.s Fler bilder från idag kommer senare… d.s.

2 kommentarer leave one →
  1. linemma permalink
    mars 22, 2009 8:25 e m

    Oj, jag får nog tänka på min uppsyn.🙂

  2. linemma permalink
    mars 22, 2009 8:27 e m

    Men sketasnyggt ljus.

Kommentera

