Skip to content

Glada små fötter

mars 29, 2009
små dansande fötter

små dansande fötter

Flisan har fått en gåstol och hon gillar den skarpt. Än har hon inte riktigt listat ut hur man bär sig åt, utan hon backar mest, men hon är lika nöjd för det. Att kunna stå själv utan hjälp och hoppa och studsa verkar räcka långt och det ser ut som hennes små fötter dansar.

3 kommentarer leave one →
  1. Emma permalink
    mars 30, 2009 12:32 e m

    SÖTISAR! Så himla gullig bild.🙂 Kram E

  2. mars 30, 2009 1:50 e m

    Snygg!

    Ja det där med fotandet känner jag igen. Jag gick på konstskola innan jag började på dokumentärfotolinje för tio år sedan då la jag ner allt målande. Nu försöker jag hitta tillbaka och så försöker jag att inte ha så höga krav på fotograferandet. Jag bloggar om mina barn och min familj på http://www.kaksi.blogg.se det blir snapshots och nu-har-jag-ansträngt-mig-lite shots😉

    Dina bilder är superfina, är du självlärd?

    • stilok permalink*
      mars 30, 2009 9:52 e m

      Jag vet inte ens om jag kan kalla mig (själv)lärd för det känns som om jag trevar mig fram. Jag kämpar fortfarande med att ta bilderna så som de ser ut i mitt huvud men det händer sällan att jag lyckas, även om det händer lite oftare nu än tidigare, vilket är en sporre i sig att fortsätta att utvecklas. Det närmaste fotoutbildning jag kommit är foto- och bildredigeringskursen som Mikaela Rudhner håller på nätet http://mikaelarudhner.blogspot.com/search/label/Fotokurs. Den var lagom för mig just då, nu känner jag att jag vill lära mig mer…

Kommentera

