Skip to content

Vita tänder

mars 30, 2009

Glenn Feron är en kille som pysslar med fotoretuschering. Personligen tycker jag att han tar det hela alldeles för långt och han får personerna att se ut som dockor på för mycket botox. Det roliga med siten är att han visar före-/efter-bilder. (För musen över den retuscherade bilden för att se ursprungsbilden)

Lite humor var det att när jag satt och kollade in denna bild så sa Håkan som precis gick förbi ”kolla in killens tänder det ser ju inte klokt ut när dom gör dom sådär vita så att dom lyser”. Det roliga är att det är f_n ta mig det enda med bilden som är ”äkta”, om man nu bortser från tandblekningsmedlet som killen uppenbarligen överdoserat 10 gånger om…

Tack för tipset Mirre!

4 kommentarer leave one →
  1. mars 31, 2009 2:36 f m

    Hahaha ja dom där bilderna är helst sjukt plastiga🙂

    Jag trodde definitivt att du gått en gestaltande fotoubildning, du har massor med talang iallafall det är en sak som är säkert. Jag föll för din blogg pga bilderna. Ändå har jag inte ens hunnit kolla igenom allt🙂

    Jag kan inte PS alls, borde kanske lära mig🙂

    • stilok permalink*
      april 1, 2009 10:08 e m

      Tack för det fina berömmet av mina bilder mirre, det kändes riktigt fint att höra!

  2. linemma permalink
    mars 31, 2009 11:43 e m

    De är snyggare utan retuschering tycker jag…då är de ju ”riktiga” människor och inte direkt från SIMS.🙂

  3. april 2, 2009 10:59 e m

    Men hjälp! det ser ju verkligen inte klokt ut.

    Men dina foton är ju helt magiska alltså! Måste kollar mer här inne genast.
    Kram!
    Susanne

Kommentera

