Skip to content

Dagens bild – Morgonjag

april 2, 2009
morgonjag

morgonjag

*bild utbytt*

Att ta en bild på mig själv blir på något sätt att våga se mig själv, ska jag kalla det terapi, eller bara en övning i att ta bilder,  jag vet inte… Hur som helst så behöver jag detta. Om inte annat så för att komma över obehaget att bli fotograferad för det stör mig även när jag ska ta bilder på andra.

5 kommentarer leave one →
  1. april 2, 2009 4:20 e m

    Jättemysiga bilder!!

    • stilok permalink*
      april 2, 2009 10:18 e m

      Tack!

  2. linemma permalink
    april 2, 2009 8:37 e m

    Fint tjejen!🙂 Kramo

  3. april 2, 2009 10:44 e m

    ja om jag inte tog dgliga promenader vet jag inte hur jag skulle se ut då jag går upp 3 kilo av att bara se på mat..haha.

    Haha ja jag har också fejkat att knyta skorna..och kramp i vaden..haha

  4. april 7, 2009 12:39 f m

    jättefin, jag övar också på sånt där, att lägga upp ärliga bilder på mig själv.

Kommentera

