Skip to content

Inspiration vart tog du vägen?

april 15, 2009
tags: , ,
Strandfynd

Strandfynd

På torsdag nästa vecka ska första inlämningsuppgiften på kursen vara inlämnad och jag sitter här och försöker klämma ur mig något vettigt men poff så försvann inspirationen och kreativiteten. Misstänker att det är det faktum att jag MÅSTE få ur mig något som är problemet. URK. Det brukar släppa om jag leker lite med bilder, hoppas att det fungerar även denna gång. Bilden ovan ingår i den ”moodboard” jag totat ihop inför uppgiften så lite nyttig är jag i alla fall😉

2 kommentarer leave one →
  1. mirreketolablom permalink
    april 15, 2009 1:23 e m

    Jag vet hur det känns, började min screen/textiltryckskurs igår och hade massa ideér men så fort jag kom in i klassrummet så blev det dimma🙂

    • stilok permalink*
      april 18, 2009 8:21 e m

      Har du några tips för hur man kommer ur det? Det är skitjobbigt när det låser sig så här. Det är trist för det som egentligen är jättekul blir helt plötsligt tråkigt och jobbigt!😦

Kommentera

