Skip to content

Dagens bild – vitt vitt vitt och lite grönt

april 17, 2009
vitt flor i vårskogen

vitt flor i vårskogen

Prestationsnojan härjar för fullt här så jag var tvungen att ta en paus. Tog med mig flisan och kameran ut i skogen på promenad. Aargh det är så frustrerande, måtte det släppa snart! Helst innan sen onsdag kväll (deadline är på torsdag)

2 kommentarer leave one →
  1. linemma permalink
    april 17, 2009 7:20 e m

    Läckert! Så himla fina ferjer eller färger menar jag😉

  2. mirreketolablom permalink
    april 18, 2009 11:55 e m

    Jättefina nya grejer. Jag har en trolig inflamation i höften så jag har inte kunnat sitta vid datorn. Min block släppte lite igår, jag var tvungen att sätta mig med ett hederligt skissblock🙂 Jag jobbar på mönsterkonstruktion just nu. Det jag går är en kurs i textiltryck. Jag har sån prestationsångest att jag kan inte bestämma mig för vad jag ska trycka🙂 Har inga råd förutom pepp. Du fixar det, bryt dina spärrar. Du får gärna bolla ideér med mig om du vill. Du kan maila mig på mirandamexx@hotmail.com

Kommentera

