Skip to content

Dagens bild – socker

april 21, 2009
Mycket socker till kaffet

Mycket socker till kaffet

Idag har jag varit på ”starta-eget-kurs” hos TRR (Trygghetsrådet). Skönt att komma iväg och känna sig lite ”vuxen”, göra sig iordning på morgonen, åka i väg och prata lite vuxensaker och sedan FÅ KOMMA HEM till familjen. Just detta att få komma hem är något jag saknar nu när jag är föräldraledig och är hemma mest hela tiden. Visst åker jag iväg med barnen men det är ändå inte samma sak. Ibland behöver jag få komma iväg och vara ”JAG” och inte vara mamma.

På vägen hem stannade jag för en snabb fika. Där satt denne man och pratade oavbrutet i mobiltelefonen och uppenbarligen vill han ha socker i kaffet😉

One Comment leave one →
  1. linemma permalink
    april 23, 2009 11:54 f m

    Spännande! Hoppas det gick bra för dig🙂 vill höra allt sedan. Jag är hemma & kurerar mig idag. Har ju min ”lediga dag” tack för den, så jag göttar mig hemma. I morgon blir det ut i skogen med barnen.
    Kram E

Kommentera

