Skip to content

På väg ut

maj 8, 2009
tags: , ,
på väg ut

på väg ut

Fika på stan med trevligt sällskap – Emma jag glömde ge dig pengarna, påminn mig! – och lite rekning inför kommande fotoprojekt har jag pysslat med idag. Planen var att vi skulle nosa reda på lite sköna 60-tals outfits och annan rekvisita men vi lyckades inte ens hitta till second hand butiken så det får bli fler vändor. Någon som har en kobra-telefon att låna ut?

3 kommentarer leave one →
  1. linemma permalink
    maj 9, 2009 10:23 f m

    Efter misslyckat inhandlande av ev rekvisita, så känns det som om ännu en fika kommer sitta fint. Varför inte ta det då?🙂 Det löser sig hjärtat! Ska sätta mig & teckna lite på idéer idag. Städade lgh igår trots att jag var svintrött, så idag kan jag bara göra roliga grejer….:)

    TTYL
    Emma

  2. maj 12, 2009 8:37 e m

    tack stina för feedbacken! massa kram!

Trackbacks

  1. Nytt fotoprojekt « Linemma’s Blog

Kommentera

