Skip to content

Lite studier, lite fika och lite lek med kameran

maj 15, 2009
två bilder från fiktet coffe break i Lund

två bilder från fiket coffee break i Lund

Note to self: packa ner strömsladden i väskan när du åker iväg, packa ner strömsladden i väskan när du åker i väg, packa ner strö….

Jag glömde såklart sladden till datorn när jag åkte iväg i förmiddags så det blev inte sådär värst mycket vettigt gjort,  men jag har i alla fall haft en skön dag. Jag fick rasta kameran lite och så har jag såklart fikat lite. Hittade ett nytt café i Lund i dag som jag var tvungen att testa. Coffee break heter det. Mysig miljö där det ligger inhyst i ett korsvirkeshus men fikat var rätt smaklöst. Störde mig nått grymt på ett samtal som pågick vid bordet bredvid. Två tjejer i 20-års åldern sitter och diskuterar vilka lögner de ska dra för att slippa umgås med en tredje tjej som inte var där. Med sådana vänner behöver man inga fiender precis. *blä*

No comments yet

Kommentera

