Skip to content

Kaffe och research

maj 27, 2009
En kopp kaffe och blädder i en bok om broschyrdesign

En kopp kaffe och blädder i en bok om broschyrdesign

Nu är det bara sista uppgiften kvar på kursen och det ska faktiskt bli skönt när den är klar. Även om uppgifterna varit roliga och inspirerande så blir det lite intensivt och måååånga sena nätter.

I natt har jag dessutom brottats med en ilsken 2-åring som gärna vill sova i mammas säng men samtidigt inte ha någon bredvid sig. Efter att jag blivit nerputtad på golvet två gånger gav jag upp och la mig i fotändan. Neeeeeeej mamma kom och ligg här hos meeeeeeej blev reaktionen… hur man än gör så har man rumpan bak… typ. Den lille brottaren får trots allt en hyfsat god sömn. Själv skrapade jag ihop 3 timmar tillslut. Idag går jag på halvfart.

No comments yet

Kommentera

