Skip to content

Dagens skryt…

maj 28, 2009

Satt och bläddrade igenom en del inredningsbloggar jag följer och höll på att sätta kaffet i halsen. Nämen titta! Där är ju min helikopter! Så himla glad jag blev, och så snyggt hon har inrett rummet i övrigt. Jag är faktiskt sk_tstolt så det så!
Klicka på länken så får ni se: http://fixaodona.blogg.se/2009/may/flygfard-i-gront-saklart.html
Föga anade jag att denna helkopter skulle ut och flyga så långt när jag satt och ritade den till Viktor där i oktober med höstrusket piskande mot rutorna, se tidigare inlägg

No comments yet

Kommentera

