Skip to content

Idag blåser det…

maj 28, 2009
no title

soligt men kallt

…och är kallt. Som tur är så är det i alla fall uppehåll och solen skiner. I morse packade jag matsäck åt Viktor för de ska på utflykt med dagis. Det kändes stort på något vis, inte just att han ska på utflykt för vi brukar åka iväg med jämna mellanrum utan att han har aktiviteter där inte vi föräldrar är med.

Jag snubblade förresten precis över en fotograf på nätet som tar bilder som jag bara drömmer om, gaaaaahhh jag vill också, så himla fina. Nu får den här kursen vara slut snart så att jag får tid att umgås med min Nikon.  Fotografen heter Alicia Bock. Hennes blogg finns här: http://bloom-grow-love.blogspot.com och hemsidan finns här: http://www.aliciabock.com/. Det jag fastade var hennes förmåga att förmedla en liten historia/känsla i varje bild.

No comments yet

Kommentera

