Skip to content

Blod, svett och tårar…

juni 12, 2009
tags: ,
Aj, aj, aj

Aj, aj, aj

…blodet kom när jag  nästan skar av mig fingertoppen när jag skulle göra klart broschyren och kallsvetten bröt fram i pannan för det gjorde riktigt ont. Tårarna kom nästan också men inte från mig utan från Viktor som med stora ögon tittade på när jag försökte få på ett plåster. ”Mamma har du skadat dig” frågade han med darrande underläpp, stackaren, varpå jag glättigt försöker låtsas som om det inte är något att bry sig om samtidigt som blodet sprutar.

Ja jisses det kostar på att göra inlämningsuppgifter. Nu är i alla fall den sista uppgiften inlämnad och jag sitter här och håller andan och hoppas på att jag ska slippa komplettera med någonting. Jag vill verkligen inte tänka mer på denna kurs nu. Den var rolig, men det sliter att göra den på kvällar/nätter för att det inte finns någon tid över på dagarna.

Nej nu ska jag unna mig en barnfri eftermiddag och åka till stan och bara vara ett slag. Jag behöver det! (och jag har förtjänat det med om jag får säga det själv😉 )

2 kommentarer leave one →
  1. juni 12, 2009 7:26 e m

    Här kommer en kram🙂

    • stilok permalink*
      juni 13, 2009 7:29 e m

      Tack, det behövde jag!

Kommentera

