Skip to content

Dagens bild – kvällsbris

juni 14, 2009
Gammalt pilträd vid kanten av sädesfältet

Gammalt pilträd vid kanten av sädesfältet

Äntligen har vi haft lite sol och värme. Ikväll var det riktigt ljummet ute. Gick en runda när barnen lagt sig och kameran fick följa med. Nu blir det inte den fina kvällsbrisen jag kommer att minnas mest tyvärr. Jag lyckades med konststycket att förlägga mitt uv-filter när jag kröp runt i diket och försökte fånga solkatter genom lövverket. Helt otroligt att jag inte kunde hitta det trots att ytan vi pratar om är 3o kvatdratcentimeter! Mördarsniglarna måste ha tagit det… (jäklar så många sniglar det var i det där diket *brrr*)

No comments yet

Kommentera

