Skip to content

Dagens bild – sommarsnö

juni 18, 2009

summersnow, originally uploaded by stilok.

Efter att ha suttit med kursuppgifterna varje ledig stund i över 2 månader så känns det rätt märkligt när den nu är slut. All energi verkar vara förbrukad  för jag går mest runt och känner mig trött och tom. Nu när målet är uppnått så trampar jag liksom luft, vad ska jag göra nu.
Det jag mest behöver är nog en paus och tid att umgås och bara vara och nu kommer sommarlovet som på beställning.  H jobbade sista dagen innan semestern idag och storebror hade avslutning på dagis. Nu har vi en hel sommar, ända till augusti att se fram emot. Lyckliga jag!
No comments yet

Kommentera

