Skip to content

aaarrggh vad gör jag!

juni 23, 2009
tags: ,

Lillasyster är förkyld och som vanligt blir hon lite dålig i magen.

Står och försöker byta blöja samtidigt som hon leker kålmask på skötbordet, det går sådär. När jag försöker få ner den äckliga blöjan i sophinken så gör hon ett kast och hela härligheten i blöjan ”ramlar ur”.

Vad gör jag, jo på ren reflex så fångar jag upp hela härligheten med min bara fot. Den obeskrivliga känslan när bajset rinner ner över foten är något  jag helst aldrig upplever igen!  *Blääääääää*

Jag som är så kräsmaga, som knappt kan se någon spotta utan att känna spykänslor…

No comments yet

Kommentera

