Skip to content

Dagens bild – The pace of nature

juli 8, 2009

The pace of nature, originally uploaded by stilok.

Adopt the pace of nature: her secret is patience. ~ Ralph Waldo Emerson

Textures from Borealnz and Les Brumes. Inspiration Lala Mártin

Hann med en tur längs ån innan åskan kom ikväll. Det var ett tag sedan jag promenerade där, inte visste jag att vi hade en jungel nästan bakom knuten! Vilken frodig grönska! När jag kryper runt där med kameran så kommer en familj med två småkillar och går förbi, skulle tippa på att de är här på semester för de pratade engelska. När de passerat så hör jag den ene killen fråga sin mamma: ”Ma, is she a bit crazy?” varpå mamman svarar ”maybe”.

Ja lite tokig är jag kanske. Vaddå jag hade ju en bild som jag bara måste ta, även om det innebär att jag kryper runt i buskarna på alla fyra.😉

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Fotobloggar « Egosnurran

Kommentera

