Skip to content

Ängelholms Flygmuseum

juli 9, 2009
telefoner modell äldre

telefoner modell äldre

Idag tog vi en tur till Ängelholms Flygmuseum och ja, jag vet jag borde ha fotat flygplanen men nu är det inte jag som är flygfantasten i den här familjen, jag tyckte telefonerna var mycket finare 😉 Storebror var helnöjd efteråt, man fick ju sitta i några av flygplanen, det är ”stoooort” för någon som inte fyllt 3 år än.

2 kommentarer leave one →
  1. juli 9, 2009 10:29 e m

    Hej Stina,

    Jag måste bara säga att jag tycker att du är skitduktig, forsätt att plåta. Jag tror att du kommer att bli upptäckt en dag.
    Suveränt!

    Ha det så bra!

    • stilok permalink*
      juli 9, 2009 10:50 e m

      Tack Leffe, din kommentar betyder mycket!//Stina

Kommentera

