Skip to content

Detta är vad jag pysslar med just nu…

augusti 3, 2009
tags: ,
Det drar ihop sig till utställning för Hanna...

Det drar ihop sig till utställning för Hanna Dahl...

Om ni har vägarna förbi Skanör Hamn i mitten av augusti, stanna till vid Lifbåtsskjulet, det är klart värt ett besök!

Det blir inte mycket kameratid just nu då jag håller på att ta fram lite tryckt material till Hanna Dahl som ska ställa ut sin keramik.

Ikväll bör jag  dock inte ens öppna något av dokumenten för då ställer jag nog till det duktigt. Migränvarning så det står härliga till. Tunnelseende, svårt att prata, tappat känseln i högra delen av ansiktet. Om någon timme är det nog dags för äcklig megahuvudvärk, hejhopp vad jag avskyr migrän!

No comments yet

Kommentera

