Skip to content

Dagens bild – Ljudet av små barnafötter…

augusti 11, 2009

Hör små springande fötter komma mot mig, som sedan stannar upp. Runt hörnet kikar min goa lilla tös och säger bööööö.

Sedan kommer hon fram och ger mig världens goaste kram. Jag är lyckligaste personen i hela världen!

tittut mamma!

tittut mamma!

2 kommentarer leave one →
  1. iamericasp permalink
    augusti 11, 2009 11:24 e m

    Jättehärlig bild!

  2. augusti 30, 2009 10:35 e m

    Den där pyjamasen känner jag igen, en sån har Nilse också!

Kommentera

