Skip to content

Minisemester på egen hand

augusti 17, 2009
hotellrummet

hotellrummet

Just nu befinner jag mig i Simrishamn, närmare bestämt på Apoterkarens trädgård på en liten minisemester på egen hand. I två nätter ska jag bara sova, sova och åter sova och fota lite och bara ta det lugnt. Jag fick sömntabletter hos doktorn sist och efter ett par nätter med hyfsad sömn så har den värsta yrseln lagt sig. Jag vill däremot kunna somna på egen hand så jag tänkte ge det här med sömnen en riktig chans.

Det är inte något lyxhotel precis men charmigt. Nu ska jag gå ut och se om jag kan hitta något att äta.

No comments yet

Kommentera

