Skip to content

jämställdhet på gott och ont

september 6, 2009

Idag har jag städat, tvättat, rensat avlopp och målat kvistlack över knastarna i takpanelen som ska upp i det nya rummet. Vilken toppensöndag!  *ironisk* 😉

Ok, att måla var rätt skoj, städning och tvättning går på automatik (här brukar vi dela på sysslorna rätt bra min sambo och jag) men fy f_n för att rensa avlopp. Det är bland det värsta jag vet men i bland måste det göras.

Det är inte utan att jag ibland önskade att det var sådant som man kvickt kunde stämpla som ”karlgöra”…

No comments yet

Kommentera

