Skip to content

Dagens bild – A men Nä men NEJ

oktober 15, 2009
IIIIIHHHAAAAA!

IIIIIHHHAAAAA!

Sitter i köket och ska klä på lillasyster när jag plötsligt ser något som rör sig i ögonvrån. Vänder mig om och får se detta! Det är nog inte bara vi som fryser lite nu när kylan kommit men jag önskar att den valt någon annan stans att flytta in.

Den lille rackarn sprang upp och ner för bygglampan som står alldeles utanför altandörren (vi håller ju på att bygga in en del av altanen, därav byggstöket) och jag glömde helt av att kolla inställningarna i kameran när jag skulle ta bilden, var nog lite chockad tror jag. Den är tagen med ISO 3200 med en bländare på 1,4 genom fönsterrutan, så brusig och oskarp är bara förnamnet

Det var nog den jag hörde uppe på vinden i natt när jag var uppe och gjorde välling också men då lät det som någonting betydligt större, en jättesork allra minst😉

Musfällor är uppsatta på vinden nu, pax för att inte gå upp och kolla om vi fångat något!

One Comment leave one →
  1. oktober 22, 2009 8:50 f m

    Det var en rar liten rackare! Puss puss!

Kommentera

