Skip to content

Dagens bild – Blå

oktober 29, 2009

... grön hade kanske varit en mer passande färg

 

… eller grön hade kanske varit en mer beskrivande färg för hur jag känt mig idag.

Den här dagen kommer inte att gå till historien som den roligaste dagen i mitt liv precis. Här hemma har vi magsjuka och alla befinner sig någonstans på skalan ”precis insjuknat – på väg att bli frisk”. Förutom att jag parerat spyor har jag skurat huset, tvättat flera masiner tvätt, skurat leksaker m.m. m.m. Misstänker att det kommer att bli sådär med sömnen i natt också. Mina små stackars kämpar har det inte lätt just nu.

Så bidde det med vårt Halloweenfirande, vi som skulle ha trevligt främmande och allt. *attans*

2 kommentarer leave one →
  1. linemma permalink
    oktober 30, 2009 9:30 f m

    krya på er! massa kramar❤

  2. stilok permalink*
    oktober 30, 2009 10:44 f m

    Tack det behövs! Lyckades få ihop 3,5 timmes sömn här på morgonkvisten, idag är jag TRÖTTER!😦
    //S

Kommentera

