Skip to content

Lätt ångest…

november 9, 2009

Det börjar dra ihop sig till att få till årets julkort. Med tanke på att det såg ut så här förra året så är det inte utan att jag gruvar mig lite…😉

6a00d09e67674dbe2b010981591733000d

Två som inte ville vara med på bild...

Förra årets julkort fick bli ett kollage med bilder jag tagit vid olika tillfällen under året istället. Får se hur det går i år.

4 kommentarer leave one →
  1. linemma permalink
    november 10, 2009 12:11 f m

    Den här bilden är fortfarande sjukt bra😀 hahahaha.

  2. mirre permalink
    november 10, 2009 12:47 f m

    Jag skulle ÄLSKA att få ett sånt julkort. Så jäkla bra.

  3. november 16, 2009 10:11 e m

    Stackars stackars små söta barn men åååhh va jag hade blivit glad för ett sånt underbart julkort, nog det bästa julkort jag sett!

Trackbacks

  1. Dagens bild – mamma ge dig nu! « Stilok’s bildblogg

Kommentera

