Skip to content

Sthlm here I come!

november 13, 2009
tags: ,

Snart sitter jag på tåget på väg upp till Stockholm. I morgon vankas spa på Hasseludden med tjejkompisar hemifrån,  Idag  blir det träff med en vän från mitt gamla jobb och mina bröder. Gaaaahhhh vad roligt det ska bli att träffas, det är evigheter sedan vi sågs sist.

Den här helgen kommer jag att leva länge på!

 

One Comment leave one →
  1. linemma permalink
    november 14, 2009 12:45 e m

    Underbart sms igår! Jag är sjukt mycket på.😀

    Ha det nu så himla bra i Sthlm, tjejen!

    Klem

Kommentera

