Skip to content

Dagens bild – världens bästa brorsa!

november 15, 2009
jonas

Tack för i helgen!

2 kommentarer leave one →
  1. Ulrica permalink
    november 23, 2009 2:41 e m

    Jisses, varken du eller Jonas har förändrat er ett dugg under alla dessa år =)
    Och vilka underbart söta barn du har!
    Det var synd att jag inte visste att du var i Sthlm för då kunde vi ha setts! Men vi får ta det nästa gång du är i närheten och då kanske mitt barnbarn har kommit till världen så du får träffa Pluppen/Pluppan!
    Ha det gott!!!

    Kram Ulrica

    • stilok permalink*
      november 23, 2009 9:10 e m

      oj ska du bli mormor, vad roligt!
      Nästa gång jag åker upp så hör jag av mig innan så att vi kan träffas. Det blir så otroligt späckat schema när man åker upp sisådär en gång vart 6 år eller nått så det gäller att planera 😉

      Kram S

Kommentera

