Skip to content

Dagens bild – äpple och af

mars 9, 2010

Ett utkast till en av illustrationerna jag skissar på till köket samt ett besök till arbetsförmedlingen är lite av vad jag pysslat med här på förmiddagen. Äntligen är lillflisan inskolad på dagis (sisådär en månad tog det p.g.a. alla förkylningar, kräksjukor och annat vi haft här hemma) så nu har jag äntligen lyckats skriva in mig på Arbetsförmedlingen.

Föräldraledigheten över alltså och det är dags att hitta en ny sysselsättning. Får väl erkänna att jag känner mig duktigt ringrostig, så här; en sjukskrivning och två små barn senare. Så när som på perioder av deltidsarbete så är det över 3 år sedan jag jobbade ”riktigt”. A ja det ska gå detta med, nu ska jag surfa runt på platsbanken innan det är dags att hämta mina ögonstenar på dagis.

No comments yet

Kommentera

