Skip to content

Dagens bild – Äckligt!

april 3, 2010

I år fick storebror ”riktigt” godis i ägget för första gången. Som den ovane godisätare han är, så var han lite skeptisk till allt som inte var choklad (som han smakat tidigare). Behöver jag säga att godisäggen (de som mest smakar socker) inte var någon hit…😉

5 kommentarer leave one →
  1. Ensamma mamman permalink
    april 4, 2010 10:42 f m

    Men va härligt med en liten som inte tycker att de va speciellt gott med godis. Jag har en liten bus som älskar godis och har fått hur mycket som helst nu i påsk. Han vill bara äta hela tiden och jag gömmer och säger nej. Men han vet precis vad han har kvar och hittar de vart jag än gömmer de.

    Fin blogg du har förresten. Han nyligen hittat hit men han lagt dig bland mina bloggar så att jag kan komma tillbaka.

    kram

    • stilok permalink*
      april 4, 2010 8:09 e m

      Bullar, kakor, muffins och sådant är han däremot helt galen i, allt som inte är stelfruset (i frysen) är visst lovligt byte😉

      Kul att du hittade mig. Välkommen hit!
      //S

  2. april 5, 2010 11:27 f m

    Å vad jag önskar att våra barn grinade illa när de åt godis😀

  3. april 6, 2010 10:09 e m

    Nämen stackarn…varför fick han inget ”riktigt” godis? HA HA

  4. stilok permalink*
    april 6, 2010 10:42 e m

    Haha! Carina, jag får låta min sambo handla påskgodiset nästa år, de två brukar gilla samma saker. Själv älskar jag dom där sockeräggen, sicken tur jag kommer att få ha dem ifred😉

Kommentera

