Skip to content

Dagens bild – blommor och bin

april 7, 2010

Ena hörnet av trädgården har fullkomligt exploderat i färgprakt då alla krokusar slagit ut och idag tänkte jag ge mig på att ta en bild på hela härligheten. Så mycket fotograferande blev det dock inte. Upptäckte snabbt att det inte bara var jag som lockats av blommorna utan även en hel svärm av surrande flygfän. Jag vet att de gör nytta men jag  har ruskigt svårt för när det surrar runt huvudet på mig. Så något färgsprakande mästerverk fick jag inte med mig in igen, denna bild tog jag ”i flykten”…

One Comment leave one →
  1. april 14, 2010 6:21 e m

    Vilka ljuvliga bilder på denna blogg!
    Kram

Kommentera

