Skip to content

Dagens bild – Ha där kom jag minsann på dig!

maj 26, 2010

Så här ser man ut när man precis blivit påkommen med att försöka smuggla ner lite växter i mammas korg…

Vi var iväg till handelsträdgården i eftermiddags men jag misstänker att mina barn trodde att det var Leklandet eller Busfabriken de kommit till. De var verkligen överallt och det här blev en sådan eftermiddag där jag önskar att jag var utrustad med ögon i nacken😉

Lite  skuggväxter kom vi i alla fall hem med så nu är vår lilla trädgårdshörna i princip färdig. Äntligen, det är ju bara sisådär ett år sedan jag påbörjade projektet. Jag skyller på att vi snickrat på huset däremellan…

No comments yet

Kommentera

