Skip to content

Med bilden av sommarlov på näthinnan

juli 16, 2010
tags: ,

Ikväll kommer jag att somna till bilden av solsken som strålar ner genom lövverket över två småkillar som badar i ån och med ljudet av glada skratt, åns stilla porlande, fågelsång och ett och annat flugsurr i öronen.

Jag kommer nog aldrig att glömma bilden av två glada och nöjda killar som springer före oss på stigen och hur solen får deras hår att lysa som glorior.

Dessa bilder väcker minnen av magiska sommarlov som barn.

Och jag kommer aldrig att förlåta mig själv för att JAG INTE HADE KAMERAN MED MIG!

2 kommentarer leave one →
  1. Leif Andersson permalink
    juli 17, 2010 12:13 e m

    Men Stina, man MÅSTE inte dela alla bilder med omvärlden, det är väl jättebra att du har bilden kvar i huvudet iaf, då kan du plocka fram den när som helst. Men det hade ju iofs varit kul att se bilden, eftersom dina bilder brukar vara riktigt, riktigt bra. :o/
    Ha en underbar sommar, och njut av nuet, även utan kamera ibland. :o)

    • stilok permalink*
      juli 25, 2010 11:42 e m

      Joho Leffe, man MÅSTE ta bilder av allt😉 Nä men skämt å sido, det var bara en sådan total idyll, en sådan där bild som Viktor kunde titta på när han är 30 och minnas en otroligt fin stund som barn.

      Ha en riktigt go och härlig sommar!

Kommentera

