Skip to content

Jag förstår inte…

juli 22, 2010

Vi sitter på en foodcourt och väntar på vår mat. Vid bordet bredvid sitter 3 tonårstjejer med kompaktkameror som de använder flitigt på varandra.

När den ena tjejen skulle bli fotograferad så klagade hon över att hennes ögon syntes så dåligt på bild. Bilden togs ändå och vi fick oss några nya ”iiihhh neeeejjj” ”du ser ju hur jag ser ut, jag ser ju helt mental ut när man inte riktigt ser ögonen”.

Men serru hon hade minsann en lösning på problemet som hon snabbt fiskade upp ur handväskan och satte på näsan. Och då var det helt ok att ta en bild.

Jo’rå så atte, om du tycker att dina ögon syns för lite på bild, så sätt då på dig ett par solglasögon istället… så syns de inte alls.

Jag fattar ingenting jag, antar att jag börjar  bli gammal…

One Comment leave one →
  1. juli 23, 2010 1:23 f m

    Vi är för gamla helt klart!

    LiseLotte

Kommentera

