Skip to content

Vardagslyx

augusti 30, 2010

Kvällsteet är dessutom det första jag provat som faktiskt fungerar, jag blir lite sömnig av det. Det enda negativa är att det är rätt dyrt. Det finns säkert att köpa på fler ställen men jag hittade mitt på hildur.se

Här ser man vad snygg förpackningsdesign kan göra, hade ingen aning om det var ett bra/gott te eller inte men jag föll för förpackningen och se innehållet var lika bra som utsidan😉

One Comment leave one →
  1. augusti 31, 2010 2:44 e m

    Vaaarför kan jag inte lära mig att tycka om te?! Finns ju så himla många snygga för packningar. Man kan ju i och för sig köpa några ifall man får tedrickande besök😀

Kommentera

