Skip to content

Pinsamt

september 8, 2010

jag har varit helt ur fokus idag

Jag är trött, trött, trött, trött. (hmm är det månne höst i antågande tro). I vanliga fall brukar ”trötthetsdimman” lätta efter morgonkaffet, men idag satt den banne mig i, hela dan. På väg hem upptäckte jag att jag uppenbarligen hade huvudet under armen i morse.

Kliver av tåget (som vanligt)
Går till cykelstället för att hämta cykeln (som vanligt)
Stannar upp, var är låset?! Jag  kan svära på att jag låste fast cykeln i stället i morse innan jag hoppade på tåget!
Råkar snegla på cykeln bredvid
Näe …nej, åååååååhhhh piiiinsamt, jag har låst  fast någon annans cykel!

Måtte den inte tillhöra någon som slutat tidigt idag och som fick promenera hem.

2 kommentarer leave one →
  1. september 8, 2010 10:53 e m

    HA HA den var bra.

    Kram LiseLotte

  2. Leffe permalink
    september 8, 2010 11:19 e m

    Underbart Stina!
    :o)
    //Leffe

Kommentera

