Skip to content

Mer julpyssel

november 22, 2010

Pepparkaksform, vitt tyg, textilfärg, stämpel, lite vadd till fyllning och ett juligt band att dekorera med samt en del svordommar vid symaskinen, upprepa sisådär 12 ggr så har man en hel uppsättning med juliga hjärtan. Nästa projekt blir en hoper virkade röda hjärtan att kombinera med dessa vita.

4 kommentarer leave one →
  1. november 22, 2010 2:21 e m

    Broderat också? Nu är du min idol!
    :)) LiseLotte

    • stilok permalink*
      november 22, 2010 3:01 e m

      I wish! Jag insåg snabbt att jag inte skulle klara av att brodera nått snyggt så det fick bli textilfärg och stämpel från Panduro istället… //S

  2. Jenny permalink
    november 22, 2010 8:33 e m

    Såå fina!

  3. november 23, 2010 11:12 f m

    Love Panduro ;))

    Jag har gått en kurs på ”Fotografiska” i Stockholm. Fotografi I hette den. Nu lurar jag åt antingen Fotografi II
    eller ett Bildbehandlingsprogram. Någon gång nästa vår. Om du aldrig har varit där är det värt ett besök. Kolla deras hemsida efter en utställning du vill se och avsluta det hela på cafet högst upp som har panorama fönster mot vattnet :)) LiseLotte

Kommentera

