Skip to content

snart, snart, snart är jag färdig

januari 4, 2011
tags: ,

Sitter just nu och väntar på att en massiv zip-fil ska laddas upp på en server innan jag ger mig på nästa kontors bilder. Jag jobbar just nu med att färdigställa alla bilderna från höstens fotoprojekt då jag åkt runt och fotograferat personalen på de olika kontoren i tryckerikedjan där jag praktiserar. (puh det blev en lång mening men det får gå ändå…) Äntligen börjar jag se ljuset i tunneln, då jag betat av 13 av 16 kontor. Det har varit otroligt lärorikt och givande men det ska ändå bli väääääldigt skönt när det hela är klart. Får se om det dyker upp några bilder här så småningom.

Och det är definitivt på tiden att jag blir färdig, på måndag åker jag ner till Malmö som kundutbildare/driftstöd på telefonisystem, det är ett nytt hotell som drar igång sin anläggning. Det är över 6 år sedan jag gjorde nått sådant så jag får nog leta fram lite manualer och fräscha upp minnet lite…  Nytt år, nya utmaningar heter det ju 😉

 

No comments yet

Kommentera

