Skip to content

Svettig kampsportslokal, utebliven salsa o favvosushihaket…

augusti 22, 2011
tags: ,

Skulle man kunna sammanfatta kvällen med.

Är i Sthlm på en 3-dagarskurs. Var rätt lagom trött och seg när jag kom tillbaka till hotellet i eftermiddags och planen var att bara ta det hellugnt på hotellet, äta, slötitta på tv och gå och lägga mig i någorlunda vettig tid.

Så ringer bror min och undrar om jag ska med på nybörjarsalsa cuban style. Det lät ju faktiskt riktigt kul, så ok då. På med kläderna och så iväg till Skanstull.

Lokalen var kvav och stank av svett så att ögonen tårades och medan vi väntade på att kursen skulle börja så satt vi och tittade på en hoper karlar och en del kvinnor som låg på en matta och drog och slet i varandra, tror att det kallades brasiliansk jujutsu eller nått.

Någon salsakurs blev det dock inte, kursledaren dök aldrig upp och ingen visste var han blivit av heller, rätt trist jag hade ju hunnit blivit rätt taggad ändå 😦

Så vi åkte och åt på Sushi bar Sapporo på Hornsgatan, börjar bli något av en tradition när jag är uppe i Sthlm, älskar det stället!

A ja, kvällen blev rätt ok ändå, även om det hade varit rätt skoj att dansa lite…

No comments yet

Kommentera

